  • Data: 2021-10-10 16:03:05
    Temat: Re: Wymiana pieca gazowego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 10 października 2021 o 15:05:07 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Nie szkoda Ci czasu szkalować innych?
    Wskażesz gdzie?
    Opanuj się
    Czy naprawdę kazdy watek z Twoim udziałem musi sie kończyć chamskimi jazdami?

    >Tylko rzecz w tym, że to Ty nie masz pojęcia w
    >tym temacie, a się stawiasz w roli autorytetu i wszczynasz konflikty
    >krytykując osobowo.

    Bo próbujesz z rzeczy prostych robić skomplikowane
    Przepisy odnośnie możliwości wyrzutu spalin przeż ściane sa proste, czytelne i do
    spełnienia jest zaledwie kilka wymagań.
    Tam nie ma nic skomplikowanego i wielkich specjalistów do tego nie trzeba.
    Jak jest mozliwośc to jeszcze trzeba papierek z pieczątką od kominiarza otrzymać.
    Ok 200zł kosztuje w mojej okolicy.

    > Ja nie wnikam w oferty innych. Budzik dostał konkretną ofertę, która
    > moim zdaniem jest dobra cenowo.

    Napisz proszę więc co Twoim zdaniem może byc ukryte w pozycji "inny osprzęt i
    materiały" za 2000zł
    Przyominam ze chodzi o zdjęcie starego kotła o powieszenie w jego miejsce nowego.
    Podłączyć wyrzut spalin, rure z gazem i 4 kolejne rury od co i cwu
    Banalna robota trudno te 2tys tam uzasadnić wg mnie