  • Data: 2009-07-18 17:19:50
    Temat: Re: Zagęszczanie piasku pod podłogę na gruncie
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lip, 17:50, "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> wrote:
    > Robimy podłogę na gruncie. Na razie piasek i podkład betonowy (tzw. chudziak). I tu
    mam szereg pytań

    > 1) Po czym poznać, że piasek jest właściwie ubity ? Bo pomimo kilkugodzinnego
    traktowania zagęszczarką nadal np. mogę zrobić dołki kolanami.

    Z piasku betonu nie zrobisz :-)) To ze robia sie dolki to nic nie
    znaczy - piasek jest poprostu wypychany ze srodka, a nie sie "zapada".
    Im mniej ostry i bardziej suchy tym dolki beda sie robily wieksze :)
    Jezeli zageszczales warstwami co max 20-30cm to sie IMO o nic nie
    martw :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.