  • Data: 2013-09-02 14:00:27
    Temat: Re: "Zasady" przyjęte przy budowie domu ?
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, September 2, 2013 1:37:24 PM UTC+2, Adam wrote:
    > W dniu poniedziałek, 2 września 2013 12:38:25 UTC+2 użytkownik Franc napisał:

    > Czyli np podstopien 17cm i stopien 30cm = 64 = idealnie!
    >
    > Podstopien 19cm i stopien 30cm = 68, nieoptymalnie :)

    > Oczywiscie dowolnie tego interpretowac nie mozna - 19cm to IMHO max
    > wysokosc, po prostu beda bardziej nogi bolaly przy wchodzeniu na nie:)
    >
    > 18 jest IMHO optymalnie.

    18 jest zdeka za wysoko - ja mierzyłbym jednak w 17. U mnie przy 18-tkach mam
    minimalnie za mało miejsca na stopę.

    > Ja wlasnie robie schody na taras i bedzie wys. 15,5cm, szerokosc 30cm = 61 =BINGO
    ;)

    U mnie są wysokie na szerokość deski, szerokie na niecałe 3 - i to jest jeszcze
    lepsze bingo :) - wyszło przypadkiem (chodziło o to żeby schody z boku tarasu
    zgrywały się wizualnie z szerokością opaski wokół domu.

    mucher