  • Data: 2010-01-04 19:39:46
    Temat: Re: Zasniezony solar prozniowy stoi.
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hht83a$4k3$1@news.interia.pl...

    > Nie piszesz chyba powaznie. Szklo rury jest jak najbardziej hartowane i
    > nie musi byc tak grube jak plaska tafla ze 2m^2, nie mowiac juz o zupelnie
    > innym rozkladzie sil na rurze i zwiazanej z tym gruboscia szkla.

    Oglądałeś 40-latka? Pamiętam w hucie szkła młody Karwowski skakał jak na
    tafli szklanej jak na trampolinie.

    > A co ja moge na to? Z faktami sie nie dyskutuje. Powiem szczerze, ze mam
    > nadzieje na te dluzsze dni. Caly listopad i grudzien wyszedl bardzo
    > cienko.

    Marketingowcy twierdzą że dwa 20-to rutowe albo jeden 40-to rurowy dają
    więcej niż 3 płaskie.
    Tyle że w cenie 2szt rurowych to ja kupię 4-5 płaskich.
    U mnie powierzchnia czynna łącznie 5,4m2. Ile jest u ciebie ? Ile masz rur ?

    Marek