  • Data: 2010-01-03 22:42:39
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hhr4p0$vrp$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Przestan na mojej osobie cwiczyc demagogie.

    Zadnej demagogii nie cwicze ani na Twojej osobie, ani w ogole. Jak jestes
    taki czuly to w ogole tego nie czytaj albo przyjmij, ze ktos moze miec inne
    zdanie.

    > Powtorze precyzyjnie:
    > za niemoralne uwazam udzielanie swiadczen socjalnych z pieniedzy
    > publicznych osobom, ktore maja duzy majatek, a jedynie nie chca
    > go uszczknac.

    I ten duzy majatek to duze mieszkanie w centrum Warszawy w starej zabudowie
    np. przy ul. Marszalkowskiej, albo lepiej gdzies na
    Pradze Polnoc?? Zabkowska, Brzeska?? Ktora dzielnica to duzy majatek??

    > Jezeli natomiast maja nieruchomosci i stac ich na
    > oplacanie kosztow to jedynie ich sprawa. Jezeli wyciagaja reke
    > po publiczne pieniadze to przestaje to byc wylaczie ich sprawa.

    W jaki to sposob emeryt czy kto kolwiek moze wyciagac reke po publiczne
    pieniadze??
    Zasilek socjalny? Daj spokoj, wiecej wydajesz na piwo w miesiacu.

    > A co do emerytur 600 zl niech kieruja pretensje do Stalina, Bieruta,
    > Gomulki i kolejnych kacykow na Tusku konczac, ktory TAKZE przylozyl reke

    To Ty chcesz ustalic co jest majatkiem a co nie. Dla mnie stare duze
    mieszkanie to nie jakis tam wielki majatek. Sam w takim mieszkam i wiec co
    to za standard.

    > do zlodziejskiej prywatyzacji, gdzie przypadkowym pracownikom
    > rozdawano pakiety z puli 15%, a uzyskane ze sprzedazy fudusze
    > kierowano na korumpowanie lumpenproletariackiego elektoratu
    > zamiast skierowac na dofinansowanie FUS. A teraz to juz mleko
    > rozlane, bo prawie nic z tego majatku nie pozostalo.

    No i....??

    > A ty liczysz, ze cie to ominie? Jezeli liczysz na emeryture, to przestan
    > liczyc.

    No akurat ja nie licze, ale do emerytury mam czas na liczenie. Czy sie uda,
    tego nie wiem, ale staram sie i mam czas, najwyzej nie dozyje. Wtedy to i
    tak juz nie problem.

    > Jezeli liczysz na odlozone fundusze to tez przestan: srednio
    > co trzydziesci lat leci duza inflacja obliczona na zlikwidowanie
    > zadluzenia
    > panstw. Robila to komuna u nas, regularnie robi to tez rzad amerykanski
    > do spolki z FED.

    A to ciekawa teoria. Niektore kraje jak np. Wlochy nauczyly sie zyc swego
    czasu z dosc duza inflacja.
    Co do inflacji, to ta akurat zjada jako pierwsze wyplaty nieideksowane o
    czym powinienes wiedziec. A wiec paradoksalnie emeryci pojda na pierwszy
    ogien.

    > [ ciach reszta nieprzemyslanej demagogii ]

    Ja jednak mysle co pisze, Ty nie chcesz myslec o tym co mysla inni tylko
    wiesz lepiej.

    Pozdro.. TK