  • Data: 2010-01-03 22:12:48
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 napisal:
    > Twoim zdaniem uczciwe jest wyplacanie ludziom po kilkudziesieciu latach
    > pracy emerytury w kwocie 600zl, a nie uczciwe jest posiadanie wiekszego
    > mieszkania?

    Przestan na mojej osobie cwiczyc demagogie. Powtorze precyzyjnie:
    za niemoralne uwazam udzielanie swiadczen socjalnych z pieniedzy
    publicznych osobom, ktore maja duzy majatek, a jedynie nie chca
    go uszczknac. Jezeli natomiast maja nieruchomosci i stac ich na
    oplacanie kosztow to jedynie ich sprawa. Jezeli wyciagaja reke
    po publiczne pieniadze to przestaje to byc wylaczie ich sprawa.
    A co do emerytur 600 zl niech kieruja pretensje do Stalina, Bieruta,
    Gomulki i kolejnych kacykow na Tusku konczac, ktory TAKZE przylozyl reke
    do zlodziejskiej prywatyzacji, gdzie przypadkowym pracownikom
    rozdawano pakiety z puli 15%, a uzyskane ze sprzedazy fudusze
    kierowano na korumpowanie lumpenproletariackiego elektoratu
    zamiast skierowac na dofinansowanie FUS. A teraz to juz mleko
    rozlane, bo prawie nic z tego majatku nie pozostalo.

    > Mamy zaczac emerytow utylizowac, bo sa na dzis bezproduktywni?
    > Jak Tobie ktos bedzie wyplacal kiedys rownowartosc 300zl emeryture
    > to chetnie sprzedaz dom, przeniesiesz sie do obskurnego mieszkania
    > w jakiejs lumpiarskiej dzielnicy i bedziesz zyl byle jak z tego co Ci
    > zostalo nie zostawiajac nic dzieciom?

    A ty liczysz, ze cie to ominie? Jezeli liczysz na emeryture, to przestan
    liczyc. Jezeli liczysz na odlozone fundusze to tez przestan: srednio
    co trzydziesci lat leci duza inflacja obliczona na zlikwidowanie zadluzenia
    panstw. Robila to komuna u nas, regularnie robi to tez rzad amerykanski
    do spolki z FED.

    [ ciach reszta nieprzemyslanej demagogii ]
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek