  • Data: 2010-01-03 22:56:24
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hhr598$vrp$3@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Alez ty to zrobisz. Zrobisz dlatego, ze juz zabraknie kolejnych frajerow
    > do oskubania w kolejnym rzucie. Wlasnie tak zakonczy swoj zywot ten
    > patologiczny system wymyslony przez Bismarcka. Wlasnie bedziesz sie
    > wyzbywal zgromadzonego przez lata majatku, aby przezyc, bo bedziesz
    > zamiast realnej emerytury mial tylko duzo jednostek na koncie.
    > Jednostek, ktore nie beda warte NIC.

    Masz racje, tylko co z tego??
    Twoim zdaniem czego to dowodzi? Zdaje sie wiesz, tylko masz zale wszedzie.

    > He, he, bo uwierze, ze ktorys emeryt biegnie do US wypelniac druczki.
    > Bo juz uwierze...

    No niech Ci jeden taki najemca niezaplaci, albo nie bedzie chcial sie
    wyprowadzic nie placac za wynajmowanie...
    Biegalem tez po sadach, bo jeden taki inteligent zrobil sobie pieczatke
    firmowa z adresem mieszkania ktore wynajmowal i robil interesy z bankiem w
    ktorym pracowalem. Jak ktos tego nie rejestruje to nie zazdroszcze.

    To prawda, tylko te mieszkania....

    Pozdro.. TK