  • Data: 2013-01-04 13:41:00
    Temat: Re: agregat pradotworczy do domu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    W dniu 04.01.2013 09:46, Ergie pisze:

    > A wodę jak zagrzejesz, jak kuchnię masz elektryczną?

    A musisz ją zagrzać akurat o tej godzinie?

    > Jak szybko jakieś jedzenie podgrzejesz bez przypalania inaczej jak w
    > mikrofali?

    A musisz je podgrzać akurat o tej godzinie?

    Co to obóz wychowawczy, że posiłki muszą być o dokładnych porach? Inna
    sprawa, że jak raz na kilka miesięcy dziecko zamiast ciepłej zupki na
    kolację dostanie serek danio to nic mu się nie stanie.

    > "Panie dzieju, a za moich czasów to w ogóle prądu nie było, ani bieżącej
    > wody, a ludzie żyli!"

    Ale dostrzegasz jakąś granicę pomiędzy tym co wygodne, a tym co jest
    irracjonalne?

    Pozdrawiam
    Ergie