  • Data: 2013-01-04 13:33:35
    Temat: Re: agregat pradotworczy do domu
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:15a6d112-e077-4bda-b5f2-e1239de0788d@googlegrou
    ps.com...

    >-Można się było bawić do upojenia, pod warunkiem powrotu do domu przed
    >nocą. Nie było komórek... I nikt nie wiedział, gdzie >jesteśmy i co
    >robimy!!! NIEPRAWDOPODOBNE!!!

    Zapomniałeś napisać, że największą karą była kara siedzenia w domu a
    dzisiaj jest to najlepsza z nagród, bo to okazja do pogrania na komputerze.

    Chodziło się nad rzekę palić ogniska, piec ziemniaki, strzelać z puszek.
    Wszystkie chodniki wymalowane były w różne gry od skoczków po wyścigi
    kolarskie (kapsle). Nikt nie malował po ścianach (bo nie było wtedy sprejów
    :) )

    W każdą zimę, między dwoma zgarnialiśmy śnieg w bandy, wieczorem przychodził
    cieć, podłączał węża do kranu w piwnicy gospodarczej i wylewał nam taflę
    wody. Nikt nie narzekał że marnujemy wodę, bo to nie na marne było. Niemal
    przez całą zimę całe osiedle miało darmową ślizgawkę, odbywały się regularne
    mecze hokejowe, często z gościnnymi występami prawdziwych hokeistów
    pierwszoligowych jak Samolej, Chrobak, Hajnos itd.

    Do fryzjera jak cię matka zaprowadziła i wróciłeś z włosami krótszymi niż
    10cm, to na osiedlu nie pokazywałeś się przez 2 miesiące aż włosy nie
    odrosły. Do szkoły chodziło się przez jakiś czas w beretce a i tak dało się
    usłyszeć "ogolony ostrzyżony łapie myszy za ogony". Nie wspomnę o totalnej
    wpadce, gdy komuś było widać uszy. To była już totalna kompromitacja.
    Dzisiaj ogolisz pałę na zero i na osiedlu jesteś swój i masz szacun.

    Na sanki albo na ślizgawkę na buty wychodziło się rano i wracało przed
    kolacją.
    Na narty jeździłem sam. Bilet PKS 1,50zł, podjeżdżał specjalny autobus z
    bagażnikiem na narty (taki stary ogórek) a wyciąg orczykowy 50gr za 1 wyjazd
    (Ludzie zarabiali wtedy po około 1300zł/m-c)