  • Data: 2012-09-25 21:53:05
    Temat: Re: cisnienie w boilerze - obliczenia
    Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak już się postarałem i mam bojler ze zbiornikiem ze stali
    > kwasoodpornej co nie miesza wody to się w nim po chyba czterech latach
    > grzałka przedziurawiła. Jakis czas kapała woda a teraz
    > zamuliła się czymś i nie kapie. Bojler jest mało przewidywalny. Wypadało
    > by z niego wodę spuszczać jak się jest poza domem dłużej niż kilka godzin.

    ja mam taki bojler z nierdzewki. na zamowienie. 300 litrow bo mial byc pod
    solary. narazie poleci pod piec CO i tylko dolna wezownica....
    czy dobrze mysle ze:
    jesli na dolocie wody nie bedzie zaworu zwrotnego, a na dole w piwnicy mam
    hydrofor, to problemu z rozszezalnoscia cieplna tez nie bedzie?
    Hydro powinno bez problemu skonsumowac nadwyzke?
    hmmmm
    zawor zwrotny mam miedzy studnia a hydroforem.
    Nic nie dawac?