  • Data: 2015-04-10 19:30:32
    Temat: Re: cyklinowanie 15m - jest sens?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 kwietnia 2015 18:39:09 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
    > mam do wycyklinowania taki malutki metraz....
    > zastanawiam sie czy nie kupic szlifierki tasmowej, i tego samemu nie zrobic.
    > no wlasnie....
    > tyle ze nie mam pojecia o temacie i czy robienie takiej powierzchni recznie
    > ma sens wogole?
    > zaleta jest to ze zostanie maszynka.... a jest pare innych rzeczy do
    > zrobienia - drzwi np.
    > no ale czy to wogole jest do ogarniecia czyms tak malym?
    > czy zamawiac chlopa?

    Jakiś wizjoner jestem bo jak przeczytałem w remacie że 15 metrów to od razu
    pomyślałem o szlifierce taśmowej. Żeby kupić bo po robocie zostanie. Znam kogoś kto
    szlifierką taśmową, przystawką do wiertarki, dużo większy metraż zrobił. Tylko drobna
    uwaga. Podobnie wyglądające szlifierki mają różne długości pasów. jedne rozmiary są
    bardziej popularne czyli tańsze i łatwiej dostępne. A z drugimi dupa zbita i może się
    okazać że zapasowe na zamówienie ktoś będzie musiał zrobić. Niby samemu da się taki
    pas skleić ale te kupne nie mają zgrubienia w miejscu łączenia co zdecydowanie
    korzystniej wpływa na większą żywotność i komfort pracy. Z takimi własnoręcznie
    przeprowadzanymi pracami renowacyjnymi w domu pewien problem. Baba jak wszyscy wiedzą
    to najmniej atrakcyjny dodatek do pizdy. Przyjdzie chłop z zewnątrz to może dowolnie
    wszystko ujebać, znaczy się pobrudzić. I baba posprząta. Ty jak zostawisz dwa
    paproszki na liściu paprotki to będziesz miał zjebki.