  • Data: 2013-05-28 10:01:58
    Temat: Re: deski tarasowe z kompozytów
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Super sprawa! Znajomi mają ;-)
    > Ja na to choruję ale chyba nie będzie mnie stać więc zrobię taras ze
    > "zwykłych" desek :-/

    Ja u siebie planuję rozwiązanie hybrydowe - legary dam z kompozytu aby nie
    było problemów z gniciem, a na to olejowane deski modrzewiowe. Dzięki temu
    będzie o 3/4 taniej, a myślę, że deski modrzewiowe mające przewiew od dołu
    też ładnych kilka lat pożyją. Na pewno będą delikatniejsze mechanicznie i
    czasem jakaś krawędź się ukruszy, ale chwilowo zaoszczędzoną kasę wolę wydać
    na inne rzeczy. Ale to dopiero za rok, najpierw muszę skończyć urządzanie
    ogrodu.

    Pozdrawiam
    Ergie