  • Data: 2012-07-06 11:50:10
    Temat: Re: drzewa
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plumpi" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jt688e$133$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak Ty napiszesz to jest to prawdą, kiedy ja napiszę to jest to nieprawda?

    Oj nie o to chodzi. Ktoś pisze "wykonałem dodawanie 2+2 i wyszło mi 4" a ty
    wspaniałomyślnie odpowiadasz "dodaj 2+2 to ci wyjdzie 4"
    Przecież to bez sensu.

    > Oczywiście, że nie każde, bo ludzie sadzą lub też wyrastają same. To
    > zależy od operatywności wydziału ochrony środowiska jak często odwiedzają
    > dany teren.

    Nikt z wydziału nie odwiedza w tym celu. Jedynie konserwator im zanosi
    odpowiednie informacje o drzewostanie szczególnym czyli tym wartościowym ale
    i tak nie z zewsząd.

    > W moim przypadku były naniesione wszystkie, zarówno na mojej działce jak
    > na okolicznych działkach.

    No a w mojej okolicy piękne dorodne graby, buki, klony oraz las i na mapkach
    tylko las jest naniesiony. Widać od 50 lat nikt tu nie zaglądał.

    Marek