  • Data: 2012-07-11 12:46:02
    Temat: Re: drzewa
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plumpi" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jtjeqm$i9u$1@inews.gazeta.pl...
    > He he he.... Coraz ciekawiej się robi :)

    Aaa i jeszcze jeden przypadek. Jadę sobie na wczasy i wpadliśmy w potężną
    ulewę z wichurą. Zatarasowana droga, korek, złamało się kilka drzew i
    niektóre oparły się o linię średniego napięcia a niektóre na drogę. Akurat
    byłem w pierwszym rzędzie i widziałem jak straż wraz z energetykami usuwałi
    szkody aby drogę zrobić przejezdną. Cięli co im popadło i jak popadło. Gdy
    jakieś drzewo było trudne do usunięcia bo przeszkadzało sąsiednie, mimo że
    zdrowe to poprostu motorówką chlastali jak im pasowało. Nie zauważyłem aby
    stał przy nich jakiś urzędnik i wskazywał albo notował które drzewo do
    usunięcia. Wycięli jak leci szeroki pas, uprzątnęli na bok i odjechali.

    Marek