  • Data: 2012-07-11 09:09:11
    Temat: Re: drzewa
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4ffc31ba$2$1310$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wiadomo kiedy sąsiad jest w pracy, sąsiadka na zakupach i tak dalej, da
    > się zrobić, zresztą ludziom chałupy obrabiają w biały dzień w czasie
    > obecności domowników i nikt niczego nie zauważył, jak oni panie to
    > robią?:)

    Przypomniała mi się sprawa włamania do domu dyrektora firmy w której kiedyś
    pracowałem. On i ona ucinali sobie tradycyjną drzemkę poobiednią na piętrze
    a złodzieje w tym czasie po cichu wynieśli im wszystko z parteru.

    > Nic nigdzie nie muszę zgłaszać, jak mi auto ukradną to mogę zgłosić, ale
    > jaki ma to sens jak oni i tak się tym nie zajmą?

    W podsądeckich wsiach jak i gdzie indziej w Polsce woda zabrała już nie raz
    setki drzew, mostów, domów, szop i czegokolwiek jeszcze. Powstały wyrwy w
    ziemi po kilkadziesiąt arów, zmienił się krajobraz. Na planach nic a nic się
    nie zmieniło. Patrzę w mapy do katastru i zdjęcia lotnicze a tam zagajniki,
    sady jak po staremu. Ludzie to tam pewnie będą mieli przejebane jak
    urzędnicy zaczną im szukać tych drzew :)

    Marek