  • Data: 2012-07-09 23:02:04
    Temat: Re: drzewa
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
    > Jest pewna szansa, że możesz usunąć drzewo i nie ponieść za
    > to żadnych konsekwencji o ile życzliwy sąsiad Cię nie podpierdzieli,
    > a drzewo nie było ewidencjonowane. Ale żeby się upewnić czy to
    > drzewo było ewidencjonowane po prostu trzeba sprawdzić na
    > mapach i w rejestrach.

    Jak to zrobisz z głową i odpowiednio szybko to nawet sąsiad się nie kapnie a
    po fakcie to może sobie kablować, po drzewie nie ma śladu, a co się z nim
    stało to kto wie, ukradli, wichura połamała, tutaj nie było żadnego drzewa
    tylko jakiś krzak i tak dalej.

    Przestać wreszcie opowiadać o jakichś tajnych rejestrach drzew które tworzą
    tajni geodeci na polecenie plemiela pod osłoną nocy, ba ja się jeszcze boję
    jak mnie nastraszyli że listonosze będą wchodzić do domu i szukać
    telewizora:)