  • Data: 2012-07-06 16:10:48
    Temat: Re: drzewa
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4ff6b4de$0$1302$65785112@news.neostrada.pl...

    > Oj nie o to chodzi. Ktoś pisze "wykonałem dodawanie 2+2 i wyszło mi 4" a
    > ty wspaniałomyślnie odpowiadasz "dodaj 2+2 to ci wyjdzie 4"
    > Przecież to bez sensu.

    Zaczynasz dywagacje wiejskiego filozofka :)
    Nie napisałeś, że drzew owocowych się nie nanosi, lecz wręcz zasugerowałeś,
    że mogą być naniesione.
    Oto fragment Twojej wypowiedzi: "Oni nie są dendrologami żeby się znać na
    gatunkach drzew. Więc równie dobrze mogą nanieść pojedyncze drzewo owocowe
    co i inne."

    > Nikt z wydziału nie odwiedza w tym celu. Jedynie konserwator im zanosi
    > odpowiednie informacje o drzewostanie szczególnym czyli tym wartościowym
    > ale i tak nie z zewsząd.

    To wytłumacz mi skąd się wzięły na mapach geodezyjnych wszystkie drzewa
    nieowocowe rosnące na mojej działce oraz działkach sąsiadów, pomimo, że są
    to stare posesje, nigdy nie zinwentaryzowane.
    Zapewne krasnoludki w nocy chodzą i spisują te drzewa, a skrzaty o północy
    je nanoszą na mapy w wydziale geodezji urzedu miasta :)

    > No a w mojej okolicy piękne dorodne graby, buki, klony oraz las i na
    > mapkach tylko las jest naniesiony. Widać od 50 lat nikt tu nie zaglądał.

    Uwierz mi, że są mapy i są MAPY. Jedne urzędy dbają o to bardziej, a inne
    nadwyraz skrupulatnie.
    W moim przypadku na posesji rosło około czterdziestu drzew: jabłonie,
    grusze, śliwy, czereśnie, orzechy, a wrysowane na mapach były tylko i
    wyłącznie topole i lipa. Podobnie też u sąsiadów także spora ilość drzew
    owocowych, a wrysowywane były tylko i wyłącznie drzewa nieowocowe. Nie
    przypominam sobie, aby ktokolwiek robił spis tych drzew czy jakieś pomiary,
    a jednak były one naniesione na mapach, kazde z osobna.