  • Data: 2012-07-10 15:52:09
    Temat: Re: drzewa
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
    > Pod warunkiem, że chałupę masz na odludziu.
    > Jeżeli tylko masz sąsiadów w odległości kilkudziesięciu metrów
    > tak jak jest to na typowych osiedlach mieszkaniowych to nie
    > ma możliwości, aby dokonać takiej wycinki, zeby nikt tego nie zauważył.

    Widzę że ściemniasz pan jak zwykle.
    Wiadomo kiedy sąsiad jest w pracy, sąsiadka na zakupach i tak dalej, da się
    zrobić, zresztą ludziom chałupy obrabiają w biały dzień w czasie obecności
    domowników i nikt niczego nie zauważył, jak oni panie to robią?:)

    > No to życzę Ci, abyś nigdy nie musiał swoich fantazji wcielać w życie,
    > bo zmoczysz dupsko na całego.

    Na co dzień mam z tym do czynienia i jakoś żyję, zresztą jak wiele milionów
    polaków.

    > Kolego Ty nie wiesz, że w Polsce urzędy nie muszą niczego udowaniać.
    > To Ty jako obywatel musisz udowodnić co się z tym drzewm stało.
    > Dlatego też jeżeli wichura połamała lub ukradli to powinieneś ten fakt
    > zgłosić do urzędu i/lub na policję. W przypadku połamania drzewa tak
    > samo musisz wystąpić do urzędu o pozwolenie na wycinkę, chyba,
    > że drzewo to wycina Straż Pożarna lub inne służby ratownicze w trakcie
    > akcji ratowania życia, zdrowia lub mienia.

    Nic nigdzie nie muszę zgłaszać, jak mi auto ukradną to mogę zgłosić, ale
    jaki ma to sens jak oni i tak się tym nie zajmą?
    Drzewo wiatr powalił to ja nic nie muszę, co najwyżej mogę jeśli mi się chce
    uprzątnąć posesje i wszystko.
    I nic nikomu nie muszę udowadniać, jak urzędnik twierdzi że ja wyciąłem
    jakieś drzewo to niech przedstawi na to dowody, bo czasy kiedy było inaczej
    to wczesne czasy komunizmu, a obecnie mamy późną komunę i jest trochę
    inaczej!

    > Wtedy wzywasz Straż Pożarną i oni to trzewo wycinają bez zezwoleń
    > i pozostawiają Tobie protokół z akcji ratowniczej, który Ty musisz
    > podpisać. Ten protokół jest jednoczeńsie Twoim dupochronem,

    No i podałeś kolejną możliwość, wystarczy dać kierownikowi straży na flachę
    a on ci podpisze papierek że ci drzewo usunęli bo zaistniało realne
    zagrożenie życia i istnienia świata:)