  • Data: 2012-07-10 10:25:15
    Temat: Re: drzewa
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4ffb44e6$0$1313$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jak to zrobisz z głową i odpowiednio szybko to nawet sąsiad się nie kapnie
    > a po fakcie to może sobie kablować, po drzewie nie ma śladu,

    Pod warunkiem, że chałupę masz na odludziu.
    Jeżeli tylko masz sąsiadów w odległości kilkudziesięciu metrów tak jak jest
    to na typowych osiedlach mieszkaniowych to nie ma możliwości, aby dokonać
    takiej wycinki, zeby nikt tego nie zauważył.
    Poza tym co to znaczy "z głową"?
    Jak byś stanął z piłą spalinową przed drzewem o wysokości przynajmniej 10m i
    obwodzie pnia, którego nie możesz objąć rękoma to byś zaczął inaczej gadać.
    U mnie rosły drzewa o wysokości ok. 25m. Wielu, którzy się trudnią wycinką
    drzew po prostu sobie odpuściło, bo drzewa rosły blisko linii elektrycznej i
    domu. Trzeba je było ciąć po kawałku. Miałem wiele problemu, żeby znaleźć
    ekipę do wycinki.

    > a co się z nim stało to kto wie, ukradli, wichura połamała, tutaj nie było
    > żadnego drzewa tylko jakiś krzak i tak dalej.
    >
    > Przestać wreszcie opowiadać o jakichś tajnych rejestrach drzew które
    > tworzą tajni geodeci na polecenie plemiela pod osłoną nocy, ba ja się
    > jeszcze boję jak mnie nastraszyli że listonosze będą wchodzić do domu i
    > szukać telewizora:)

    No to życzę Ci, abyś nigdy nie musiał swoich fantazji wcielać w życie, bo
    zmoczysz dupsko na całego.
    Z Twoich historyjek jednoznacznie wynika, że jeszcze nie doświadczyłeś
    dorosłego życia w realiach polskiego prawa.
    Zapewne jesteś jeszcze bardzo młody?
    Dziecinna zabawa w ciuciubabkę "a kuku, tu nie było drzewa, no dobra, było,
    ale może wichura połamała, a może ukradli ..." po prostu jest śmieszna.
    Kolego Ty nie wiesz, że w Polsce urzędy nie muszą niczego udowaniać. To Ty
    jako obywatel musisz udowodnić co się z tym drzewm stało. Dlatego też jeżeli
    wichura połamała lub ukradli to powinieneś ten fakt zgłosić do urzędu i/lub
    na policję. W przypadku połamania drzewa tak samo musisz wystąpić do urzędu
    o pozwolenie na wycinkę, chyba, że drzewo to wycina Straż Pożarna lub inne
    służby ratownicze w trakcie akcji ratowania życia, zdrowia lub mienia.
    Przykładowo nadłamane drzewo zagraża przewróceniem na dom lub ludzi mogących
    przebywać w okolicy tego drzewa. Wtedy wzywasz Straż Pożarną i oni to trzewo
    wycinają bez zezwoleń i pozostawiają Tobie protokół z akcji ratowniczej,
    który Ty musisz podpisać. Ten protokół jest jednoczeńsie Twoim dupochronem,
    który potwierdza co się stało z drzewem i dlaczego. Ale żeby Straż Pożarna
    mogła podjąć akcję wycinki bez wcześniejszego zezwolenia, musi zaistnieć
    realne, bezpośrednie zagrożenie życia, zdrowia lub mienia.