  • Data: 2010-06-15 04:16:48
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hv6874$2vg$1@node2.news.atman.pl...

    > 20% był przykładem. Jaja sobie robisz, czy trollujesz?

    Ja trolluję? Wiesz, możeprzytaknę bo się jeszcze obrazisz?

    > Tak, bo własny kapitał jest najdroższy (co staram ci się wyjaśnić).
    > Pamiętaj, że odsetki są kosztem (czyli od podatku odpisujesz 19% odsetek -
    > czyli kapitał pochodzący z kredytu jest 19% tańszy).

    Nie prawda. Odsetki od kredytu odpisujesz od podstawy opodatkowania tymi 19%
    i wychodzisz na zero.
    Ale ogólnie cały Twój pomysł, wiedza i sposób myślenia pasuje do ekonomii i
    "opłacalności" solarów.
    :-D

    Ekonomia socjalistyczna?

    Prywatna http://www.janwer.com/