  • Data: 2009-09-14 07:24:23
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8jifa$o3c$1@inews.gazeta.pl...

    > Proszę o maila w takim razie.
    > Oraz imię, nazwisko, adres, bo anonimom nic nie będę wysyłał.

    Może jednak publicznie pokaż gdzie zarabia sie tygodniowo 2000zł
    Nie wiem co masz na mysli pod pojeciem "luksusowa lodówka" ale myślę ze
    lodówka w cenie 4000zł tu sie łapie

    > Łżesz.
    > I tchórz zwykły jesteś bo anonimowo.

    Sam napisałeś że płacisz Zus najmniejszy z możliwych i że nic złego w tym ze
    pracownik jest zatrudniony na najnizszą krajową.
    Wiec zapewne wiesz że w razie wypadku taki ktoś dostanie chorobowe w
    okolicach najniższej krajowej.
    Gdzie tu łagarstwo?

    Krzysiek