  • Data: 2009-09-14 07:40:59
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8jh98$hpg$1@inews.gazeta.pl...

    > Sprzedawane np. bez faktury, nie ma w tym żadnych czarów.

    Ktoś tu pisał o oszczerstwach;)))

    Otóz powiem Tobie ze sprzedawane są z faktura.
    W przypadku przewodów było tak:
    We wszystkich lokalnych hurtowniach kosztowały one X zł za metr
    Na Allegro TE SAME przewody kosztowały 60%X
    Więc ja wydruk z akllegro w ręke i jeździłem po hurtowniach. Mówie krótko-
    sprzedacie mi w podobnej cenie to biorę, nie to kupuje z allegro.
    W dwóch zaproponowali wtedy spore upusty ale jednak zbyt małe jak dla mnie.
    W trzeciej właścicel po namysle sprzedał mi w podobnej cenie jak na allegro.
    Wystawił fakturę, raczej nie lipną bo wiedział ze dołącze ją do US do
    deklaracji VZM-1
    Na fakturze rabat był chyba 69% ale to w sumie bez znaczenia bo liczy się
    kwota zakupu.
    Ostateczna cena był chyba 5% większa jak ceny z Allegro. Jak widać z
    powyższego jak handlowiec chce to może konkurować z Allegro.
    Popatrz na ceny wełny mineralniej. Oficjalnie w hurtowniach wełna jest w
    cenach sugerowanych przez producenta. Ale jak zaczniesz negocjowac z
    właścicelem to dostaniesz nawet 50% rabatu od cen sugerowanych
    To samo z dachówką(ja kupowałem Brassa)- ceny dostałem sporo niższe jak w
    katalogch producenta. To samo z oknami Fakro. itp
    I wszystko z fakturami.
    Są tu jakieś czary?

    Krzysiek