    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: fotki rozdzielni
    Date: Mon, 14 Sep 2009 15:49:05 +0200

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości
    news:h8jqlm$3a3$1@inews.gazeta.pl...

    > To w końcu łatwiej czy trudniej, szybciej czy wolniej ?

    Wymaga więcej czasu ze względu na potrzebę wykonania większej liczby
    precyzyjnych czynności, ale robi się łatwiej, ponieważ przewody są miękkie i
    układają się bez problemów, a końcowy efekt pracy jest bardziej estetyczny.
    Chyba nie jest to trudne do zrozumienia ?

> [...]
    > z tablicami itp. Chwalić Boga, że moi elektrycy nie wiedzieli, że to takie
    > skomplikowane, 2 rozdzielnie zrobili w 1 dzień (choć zakładaliśmy że
    > zrobią to w 2 dni), w 2 osoby. Skasowali 800 zł i uważam, że to uczciwa
    > cena. Poszło ze 40 m linki, 2 opakowania tulejek pojedyńczych, jedno
    > podwójnych i jeszcze takie wynalazki jak listwy itp. Jakby to mieli robić
    > na drutach to pewnie musiałbym im nakrywać na wigilię, a więcej i tak nie
    > zapłacił

    > Nie rozumiem też Waszego demonizowania pomiarów.

    Nikt tu nie demonizuje poza tymi co chcą usługę mieć zrobioną za 50zł w
    godzinę i do tego musi być uczciwie i rzetelnie.
    Wybacz, ale tego się nie da zrobić.

    > Oczywiście jeśli ktoś odziedziczył mierniki po dziadku to może to zając
    > trochę czasu, ale teraz ? zmierzenie gniazda wraz z zapisaniem bądź
    > wydrukowaniem wyników pomiaru - patrz pan jakie cuda- zajmuje ile 5 sekund
    > ? co jeszcze musisz mierzyć ? lampy ? rzeczywiście tu nie włożymy wtyczki
    > miernika do gniazda to raptem 0,5 minuty ? Itd, itd. Osobiście skończyły
    > mi się uprawnienia pomiarowe, nie odnawiam bo już niepotrzebne, ale nigdy
    > nie zdarzyło mi się:
    > a) zrobić protokołu bez pomiarów
    > b) spotkać poważnego elektryka, który wystawiłby lipny protokół (choć może
> [...]

    Masz wielkie pojęcie na temat pomiarów. Praktycznie zerowe :)
    Może i miałeś uprawnienia pomiarowe, ale widać, że były bezużyteczne.