  • Data: 2011-06-21 21:29:53
    Temat: Re: glupie pytanie...jakie zrobic ogrodzenie?
    Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

    .

    >mam niezly zgryz... w przyszlym roku chcialbym ruszyc temat ogrodzenia.
    >142m biezace, 2 bramy.
    >wyboru duzo...betonowe prefabrykaty do siatki (plan zabrania litych - i
    >dobrze), siatka na metalowych slupkach, panele takie siakie i owakie,
    >metalowe solidne z kątownikow (to najbardziej mi odpowiada).
    >z czego podmurowke? zwatpilem jak policzylem ze na 142m przy szerokosci
    >20cm i glebokosci 1m (80cm w glab i 20 nad ziemie albo 70 w glab i 30 nad
    >ziemie) wyjdzie mi ponad 65 ton betonu co przy cenie ok 250 za metr da
    >wliczajac najem pompy ok 7800pln......

    Podmurówkę pod płot chcesz 80 cm w głąb ziemi dawać? i szerokość 20cm?
    Jakieś zapory przeciwczołgowe robisz?
    http://allegro.pl/podmurowka-3-m-siatka-ogrodzenia-b
    etonowe-panele-i1677988546.html
    Na 142 metry potrzebujesz 47 ok 40 takich elementów czyli ok 1200zł.
    7800-1200=6600 oszczędności.
    130 metrów ogrodzenia z siatki(140 minus 2*5 metrów bramy) wyjdzie ok 3000zł
    Czyli 1200 podmurówka + 3000 ogrodzenie to masz 4200zl. Robocizna strzelam
    że ok 2000zł to masz 6000zł
    Dwie bramy przyjmijmy 2*2000zł=4000zł.
    Czyli w 10tys w tej wersji się zmieścisz.

    >siatka wydaje sie najtansza ale jak zabezpieczyc dol siatki zeby nic mi sie
    >nie podkopywalo pod ogrodzeniem (dziki psy)

    Podmurówka załatwia sprawę

    -- Pozdrawiam
    Kris