  • Data: 2009-06-25 07:11:13
    Temat: Re: grubość ścian piwnicznych - 24 czy 38cm?
    Od: "Adam" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "shaman" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:h1qknk$ld8$1@news.telbank.pl...

    > hmm... przez myśl mi nawet nie przeszło, że tak też można!! Sam to
    > wymyśliłeś, czy wykonawca doradził? I co na to kierbud?
    >
    > Czy pomiędzy warstwami jest jakieś zbrojenie? Jak to wygląda od strony
    > wykonawczej?
    >
    > PZDR
    > Shaman

    W sumie to sam wymyslilem bo zbytnio nie moglem liczyc na mojego
    projektanta. Oni maja ksiazkową wiedze i sa mało reformowalni :)
    Wymurowalismy podwójna sciane i trzyma jak szatan :) Poczatkowo chciałem
    powiązać dwie scianki zbrojeniem ale w trakcie murowania okazalo sie ze jest
    to nie potrzebne. Kolejne kondygnacje i stropy dociskaja przeciez sciany
    piwnicy. W kazdym badz razie elektryk musial sie natrudzic zeby polozyc
    instalacje :)

    pozdr.