  • Data: 2016-09-24 15:29:44
    Temat: Re: grzejecie?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-09-24 08:09, Uzytkownik wrote:
    > Przeszedłem wszystkie etapy: mieszkałem w domu opalanym kominkiem,
    > piecami kaflowymi, piecem kuchennym z podkową i grzejnikami, piecykami
    > typu "koza", CO z sieci miejskiej, a teraz mieszkam w domu w którym
    > grzeję kotłem węglowym

    Pacz, zupełnie jak u mnie. Piec węglowy, pracuje cały rok. I mam kominek
    i to jeszcze z płaszczem. Debil jestem. A tym większy że mam też piec
    gazowy.

    > Mam więc bardzo dobre porównanie zalet i wad każdego z systemów. Nie
    > tylko własne doświadczenia, ale także opinie klientów.

    A możesz porównać uczucie siedzenia w - powiedzmy - wigilię przy kominku
    w którym miło trzaska drewano razem z dzieciakami które wlasnie wróciły
    z lepienia bałwana? Powiedzmy w porównaniu z siedzeniem przy nagrzewnicy
    gazowej?

    Ludzie nie mają kominków z przyczyn ekonomicznych. Mają je z powodu
    tworzenia miłej atmosfery którą ciezko zdefiniować a której nie da
    najlepsza spirala z czystum, uporządkowanym ruchem elektronów.

    > Pisałem już wcześniej, że większość osób montuje, bo inni chwalą.

    Pacz, jak w polityce. Ludzie glosują na jakiegoś debila bo inni chwalą a
    potem nik się nie przyznaje że głosował a wybrali kogo trzeba.

    Skoro inni chwalą to może mają powody?

    > Najwięcej chwalą ci, którzy kominka nie mieli.

    Nie musieli mieć żeby zazdrościć *przyjemności*.

    > Większość osób, które
    > paliły w kominku jako jedynym źródle ogrzewania

    Nie przypuszczam aby znacząca częśc użytkowników kominków miala tylko
    takowy. Tym się nie da palić na pelne grzanie z wielu przyczyn. I
    obawiam się że wątek nie dotyczy patologii typu grzanie tylko kominkiem
    w zimę.

    > budowali dom z kominkiem i innym systemem grzewczym palą w kominku
    > okazjonalnie.

    Lub regularnie jak my: co popołudnie po przyjsciu z pracy/zabawy/wycieczki.

    > Wróć do poprzedniego mojego postu i przeczytaj go z uwagą, bo piszesz
    > kolejny raz bzdury.

    Wyglada na to że nie zauważysz sarkazmu do czasu aż ci dupe odgryzie.

    > Nie ma szczelnych kominków, bo każde mają drzwiczki, które trzeba
    > otworzyć do czyszczenia.

    Strzaszne. A przez te nieszczelne dzwiczki do mieszkania wsypuje się co
    najmniej tona popiołu na godzinę co powoduje że Uzytkownicy kominków nic
    nie robią tylko zapierniczają w te i nazad z wiadrami pełnymi popiołu
    zmieszanego z firankami i wysypują je do hałdę za domem gdzie mieszkają
    jednorożce.