  • Data: 2015-09-28 13:47:09
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 września 2015 13:25:21 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Mógłbym, ale po co? Czy jej złe zachowanie wybiela Dudę? "Wszyscy są źli to
    > ja też mogę być zły" - to _nie_ jest argument.

    nie, nie wybiela - ale pokazuje własciwe proporcje.

> [...]
    > Bo akurat w czasie tamtych wydarzeń moim zdaniem wykazała się dużą
    > cierpliwością ma ujadanie mediów. Natomiast premierem w mojej ocenie jest
    > bardzo miernym albo wręcz złym.
    >
    > Widzisz nawet Twoja wypowiedź sugeruje jej odpowiedzialność za pomylone
    > zwłoki - to nie ona osobiście identyfikowała każda z ofiar! Przypisywanie
    > jej odpowiedzialności za błędy specjalistów jest absurdalne - no tak ale ona
    > była łatwym celem ataków bo kobieta. Z Tuskiem się nie udało to z niej
    > próbowano robić kozła ofiarnego wszelkiego zła.

    całkiem nie widzisz głębi problemu - kopaczowa była przedstawicielem polskiego rządu.
    Po powrocie zapewniała:
    "Kopacz o udziale polskich lekarzy w sekcji zwłok ofiar powiedziała całkiem wprost w
    TVN24. W połowie maja w "Kropce nad i" zapewniała, że polscy patomorfolodzy pojechali
    do Moskwy. - Tam pojechało naszych 11 lekarzy, patomorfologów, lekarzy sądowych,
    techników kryminalistyki. Ale tam na miejscu była grupa blisko 30 lekarzy. Gdyby nie
    robili sekcji zwłok, to jaka tam byłaby ich rola? - "
    Tego typu zapewnienia zmyliły polską prokuraturę która nie zleciła wykonania
    powtórnych sekcji juz w polsce. Z jednego kłamstwa wyniknęły spore następstwa i
    burdel w ważnym w koncu śledztwie.

    b.