  • Data: 2015-09-28 14:05:29
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 września 2015 13:43:37 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > A jak już jesteśmy przy prawica/lewica to możemy powrócić do wątku
    > uchodźców. UCHODŹCÓW nie IMIGRANTÓW.
    >
    > Zaczyna robić się coraz ciekawiej. Najpierw papież zaapelował o ich
    > przyjęcie ("każda parafia i każdy zakon jedną rodzinę" czy jakoś tak
    > podobnie). Następnie któryś z biskupów a wczoraj od znajomych słyszałem że
    > co najmniej dwóch księży na kazaniach też już apeluje o mniej ksenofobii i
    > więcej otwartości. Jak tak dalej pójdzie to się znowu nazewnictwo polityczne
    > poplącze bo ci co są przeciw imigrantom jednocześnie twierdza że są za KK
    > :-)

    Jest pełny burdel. Lewactwo cieszy sie ze moze sie papiezem podeprzec i wolac - jacy
    wy katolicy jestescie wredni. Katolicy sie bronią bo łatwiej jest nie wpuscic nikogo
    do kraju niz za pare lat miec taki sam burdel z imigrantami jak we francji czy w
    niemczech. Jednczesnie mozemy przyjąć UCHODZCOW, zwłaszcza chrzescijan, tyle ze
    absolutnie nikt ze strony panstwa nie jest w stanie przeprowadzic takiej selekcji - i
    w zaden sposób nie ma mechanizmow wydalania takich którzy nie zachca sie integrowac.
    A rzecznik praw obywatelskich juz gada ze dzielenie po religii jest nieobywatelskie i
    storpeduje wszelkie racjonalne dzialania. Negocjacje w sprawie kwot z unią -
    tragiczne. Grupa wyszechradzka - zdradzona. Cyrk jakich mało :/

    > Jak widzisz bawi mnie to. Ale gdybym był katolikiem to byłbym nieźle
    > wkurzony na polityków co wycierają sobie gębę katolicyzmem a głoszą coś
    > innego niż papież.

    Jak wyzej - to nie jest prosty problem. Przyjmiesz 100, wyruszy następnych 1000 z
    których 20 sie utopi. Przyjmiesz tych - potopi sie juz 200.
    Duzo bardziej sensowny byłyby naciski np wspolnie z grupa wyszechradzką na takie
    dzialanie UE wspolnie z USA na zakonczenie wojny - wiec to ze politycy-katolicy chcą
    pomagac inaczej niz proponuje papiez samo w sobie nie stawia ich poza katolicyzmem.

    > Ale z drugiej strony wcale nie jest lepiej - politycy wycierają sobie gębę
    > tolerancją a ich "tolerancja" to często anty-katolicyzm, anty-rodzina i inne
    > anty-coś tam. No i często zamiast walczyć z nietolerancją wobec mniejszości
    > nachalnie te mniejszości promują kosztem większości - co nijak tolerancją
    > nie jest.

    a to bede przytaczał gdy bedzie o konwencji, albo wyborze płci itd :)

    b.