  • Data: 2012-10-01 20:25:35
    Temat: Re: jaki kocioł gazowy wybrać
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > W sąsiednim poście grupowy instalator popiera fachowca który do domku
    > 80mkw zaproponował kocioł za 16 tys. Dodatkowo ten kocioł w sklepie
    > kosztuje 8 tys ale po doliczeniu kosztów logistycznych instalatora
    > cena wzrasta do 16 tys;)
    > Ale to tak weekendowo folklorowo sobie napisałem;)

    Chcesz żebym cie pozwał? tak folklorowo...

    dopuszczasz sie manipulacji sugerująć, że popieram tego fachowca,
    odpowiedziłem ci tylko na pytanie czy jest kocioł warty 16 tysięcy i czy
    jest zrobiony ze złota.

    Dodam ze twoja historyjka wygląda na kompletnie wyssaną z brudnego palucha,
    bo cieżko mi sobei wyobrazić sytuację gdy jeden facet zaproponował
    instalację za 65000 zł a druga brygada zrobiął wsyztsko za 3000 zł robocizny
    + materiał.

    Imho jesteś zwykłym kłamcą.