  • Data: 2011-04-29 13:59:16
    Temat: Re: jakie dalsze etapy budowy po wykonaniu SSO?
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shaman" <s...@o...com> napisał w wiadomości
    news:op.vuo7dafl4limig@sioux...

    > Cześć, mam wykonany tzw. SSO. Nie za bardzo wiem co teraz powiniem zrobić,
    > jakie ekipy w jakiej kolejności co powinny robić. Wiem, że to dla wielu z
    > was śmieszne, ale naprawdę mam zagwozdkę :) Szczególnie interesuje mnie co
    > powinno się dalej stać z miejscem, gdzie murłata łączy ścianę kolankową z
    > więźbą. Na razie wieje tam wiatr - nie ma ocieplenia, nie ma podbitki jest
    > dziura. Kto tą dziurę powinien zabudować i w jaki sposób?

    tzn. bedziesz mial lekka zabudowe poddasza, w skosach welna + gips?
    imo podbitke zalatwi ekipa od elewacji, ocieplenie skosow welna + plyty kg ekipa
    od wykonczenia. Ja mam skosy betonowe, ocieplone styro od zewnatrz, wiec moge
    sie mylic.

    Etapy po SSO:
    okna, drzwi (tymczasowe), chudziak, elektryka + teletechnika, kanaliza + woda,
    tynki, co + podlogowka, wylewki. Na tym etapie na razie jestem. CO mam puszczone
    po podlodze i mialem robione przed tynkami, teraz bym robil po tynkach.

    --
    pozdr Z.