  • Data: 2011-04-29 11:54:36
    Temat: jakie dalsze etapy budowy po wykonaniu SSO?
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć, mam wykonany tzw. SSO. Nie za bardzo wiem co teraz powiniem zrobić,
    jakie ekipy w jakiej kolejności co powinny robić. Wiem, że to dla wielu z
    was śmieszne, ale naprawdę mam zagwozdkę :) Szczególnie interesuje mnie co
    powinno się dalej stać z miejscem, gdzie murłata łączy ścianę kolankową z
    więźbą. Na razie wieje tam wiatr - nie ma ocieplenia, nie ma podbitki jest
    dziura. Kto tą dziurę powinien zabudować i w jaki sposób?

    --
    PZDR
    Shaman