eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki? › Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
  • Data: 2011-12-01 16:14:23
    Temat: Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Lis, 16:57, ptoki <s...@g...com> wrote:

    > Gorzej jak do tego media center bedziechcial podpiac NAS czy inny dysk
    > zewnetrzny albo jednoczesnie korzystac na dwu TV. Niech zona oglada
    > swoj serial a maz swoj i wifi moze niewydolic.
    > Nie twierdze ze wifi to zło i dziadostwo ale niestety pasmo dla
    > materialow hd moze sie okazac za male.

    Full HD to jakies 4Mbit, WiFi tego nie wydoli ?:) Chyba dlatego ze
    ciagle piszesz o 54Mbit - czyli o standardzie "g" ktory juz dawno
    przestal byc standardem. Kup porzadny router w standardzie "n" (kazdy
    laptop juz ma karte "n") to wyciagniesz nawet kilkaset Mbit - takich
    materialow Full HD puscisz po tym kilkanascie w tym samym czasie :) Ja
    mam zrobiona siec po wifi i karty dogaduja sie na 150Mbit i takie
    realnie predkosci osiagaja. To juz nie te czasy ze sie stawialo router
    planeta 1950 z automatycznym restarterem (co 3h na kilka sekund zeby
    go "odblokowac"), a realny transfer 10Mbit byl szczytem mozliwosci :-)

    Wiec podzielam zdanie Krisa ze do domowych zastosowan porzadne WiFi to
    az nadto. I mowie to ja, ktory ma pod soba kilkadziesiat serwerow i
    moge sie uznac za kabelkomaniaka ;-)
    pozdr.

    --
    Adam