  • Data: 2009-06-20 22:55:55
    Temat: Re: jakie siekery przyzwoitej jakości
    Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Warzywa kupuje sie w warzywniaku a drewno w nadleśnictwie;))
    > Wiekszość sób kupuje drożej bo kupuje od pośedników a bez problemu moża
    > kupićw nadleśnctwie.
    > Kupuję tam drewno, kupiłem sadzonki ligustra, berberysa czerwonego i
    ałyczy
    > na żywopłot, kupowałem sadzonki drzew iglastych. Wszystko legalnie z
    > fakturą(vat jakiś śmieszny 3% mają)

    A to ciekawe, gdzie taki smieszny VAT -3% mają - u Ciebie Kris?? zdradż
    nam gdzie.. Jakowoż my też w nadlesnictwie kupujemy i takiego "smiesznego
    VAT-u ani śmiesznych" cen nie widzę. Cena 1 m 3 brzozy (kl.S4(Vat 7&)- 168
    zł. Jak dla nie zqa nadto śmieszna.Sąb, buk i grab po 178zł/m3.Też raczej
    mało smieszne. No, za 50zł/m3 to mógłbym lichych gqałązek w nadlesnictwie
    kupic uprzednio je pracowicie po lesie zbierajac..