    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Date: Sun, 16 Oct 2011 19:02:26 +0200

    Użytkownik "Robert G" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j7f0t8$snt$1@news.onet.pl...

    > I myślę, że takie wyciąganie z kogoś deklaracji odnośnie tych spraw, na
    > siłę, jest nieporozumieniem. To każdego sprawa, czy w coś wierzy, czy nie.
    > W kontaktach z nim nie powinno to mieć znaczenia.

    A ma?
    Kiki nie pierwszy raz produkuje sie w tej sprawie i od paru lat razem ze
    soba dyskutujemy o reszcie tzw. zycia.
    Problem w tym, ze zarzuca ludziom wierzacym dziwne obrzedy, oltarzyki w
    regale, bicie dzieci by szly do kosciola i tym podobne pierdoly. Paradoks
    polega na tym, ze dla niego jedna z miar czlowieka jest wiara. Ateista,
    tolerancyjny reformator kraju ruchu palikota, a przy tym zatwardzialy
    hipokryta. Jego wiara innych po prostu bardzo boli. Pare miesiecy temu
    pisal, ze kosciol ukrywa wiedze, by lud byl glupi. Nie odpowiedzial niestety
    kim byl Kopernik. Caly Kiki.

    > Jednak w naszym 'świeckim' państwie trzeba opowiadać się w sprawach
    > religii, co też jest nieporozumieniem. O te sprawy nie powinien nikt
    > nikogo pytać, bo to sprawa bardzo indywidualna, wręcz intymna... Jednak
    > nie w naszym kraju. Mam nadzieję, że to się zmieni - pierwsze jaskółki już
    > są :-)

    Ooo taak, jaskolka Palikot. Za granica bedzie szukal poparcia na zdjecie
    krzyza w sejmie. :-DD I komu tu co przeszkadza?
    A kiedy to ktos Ciebie pyta w sprawach religii? Gdyby Kiki nie nie zaczal
    ironizowac, to nikt by nie wieddzial kto jest kto. O co chodzi z tym
    pytaniem?

    Pozdro.. TK