  • Data: 2011-03-27 12:54:20
    Temat: Re: kolejny producent rekuperatorów - co sądzicie
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Naprawde sadzisz, ze nie wiedza skad bierze sie 109%?

    > Chyba nie doceniasz swiadomych konsumentow. A poza tym pewnie wiesz, ze
    > przez caly okres grzewczy nie panuje temp. -20C, wiec pewnie przez wiekszosc
    > okresu kociol spokojnie kondensuje przy tzw. zwyklych grzejnikach, a Ty
    > myslisz, ze nie dales sie nabrac. :-)

    > Roznica w cenie nie jest wcale taka duza.

    > Jak ktos chce miec wiecej swiezego powietrza i nie wierzy w szczegolne
    > profity to czemu nie?
    >
    > Pozdro.. TK

    Przy rekuperatorze nie ma mowy o profitach. Jest tylko jedna całoroczna
    pozycja. Koszt uzytkowaania. Dobre z tą większą ilością świeżego powietrza.
    Niedawno byla podobna dyskusja. Zwolennicy rekuperatorów doszli z wymianą
    powietrza do minimalnych wymaganych przez przepisy. Ale i tą metodą nie udalo
    im się udowodnić ze zostaje w kieszeni chociaż 1 grosz rocznie. Pokaż domowy
    rekuperator który w tym momencie ( 27 marca 2011 godz 14:51) zapewni mi więcej
    świeżego powietrza niż otwarta połowa okna. Na zewnątrz jest 15 stopni w
    slońcu w mieszkaniu +21, żadne ogrzewanie nie dzialą, wentylacja grawitacyjna.