eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRe: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;) › Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
  • Data: 2012-04-05 21:02:40
    Temat: Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    on-forums@vbgx21...
    >Dolne zrodlo mam mocno przewymiarowane (jakies 550mb rury) wiec - nie,
    >uwazam ze COP nie spadnie.

    Byłoby tak gdybyś miał 2 sekcje i jednej nie używał, a teraz ja dodał. Ale
    uzywasz więc wyciągnięcie dodatkowej mocy spowoduje spadek temperatury w
    dolnym żródle itd. Spodziewam sie pogorszenia i gdybym sie mial zakładać to
    na to bym obstawiał. Ale mozemy spokojnie poczekac na nastepny sezon :-)
    Zobaczymy czy uda sie wyłapać jakies zależnosci.

    Uważam ze przekombinowałes z tymi analizami :-)

    b.