    From: "M@tej" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: krzywe grzania w sterowniku pogodowym
    Date: Tue, 13 Jan 2009 20:43:07 +0100

    Dnia Tue, 13 Jan 2009 11:18:43 +0100, "JKK"
    <j...@i...fm> napisal(a):

    >W moim Brotje WBS 22 (kondensat AD 2005) wykres jest trochę inny:
    >60C przy 0C to tutaj krzywa nr 23.
    >Standardowo jest ustawiana krzywa nr 18.
    >Ja obecnie mam ustawioną nr 8 i przy ok. -4 na zewnątrz w domu jest ok. 22C
    >(temperatura zasilania ok. 40 C, podłogówka ok. 20 C).
    >Krzywe mozna przesuwać, dodatkowo jest też regulacja pożądanej temperatury
    >pomieszczenia w pomieszczeniu pieca.
    >Miałem dokupić regulator pokojowy (pogodowy jest),
    >ale zbytnio nie ma sensu.

    Ja mam tez Brotje WBS22 z tymze na koncu ma literke C (bo kondensacyjny) i
    tylko z czujnikiem pogodowym. Ale z roku 2007 i krzywe grzewcze w formie
    wspolczynnika x,xx - wyjsciowo ustawione bylo 1,50. Moge ustawiac 3
    temperatury - komfortowa, zredukowana i zabezpieczenie antymrozowe.
    Poniewaz dom jeszcze niezamieszkany, to ustawilem temperature zredukowana
    na 15 (albo 16) stopni i krzywa 1,00. Skutek jest taki, ze mam obiegu
    temperature wody okolo 30 stopni i co jakis czas piec sie wlacza na pol
    minuty i zaraz wylacza. W piwnicy mam 2 grzejniki (jeden zakrecony, a w
    drugim termostat na "1"), na parterze podlogowka cala na termostatach na
    "2" i na pietrze 3 grzejniki na "1" (ale nie ma drzwi wewnetrznych to
    podlogowka przez klatke schodowa dogrzewa takze gore). Niezaleznie od
    temperatury na zewnatrz (grzeje od polowy grudnia) w srodku zawsze jest
    okolo 17 stopni.

    --
    Maciej