  • Data: 2010-10-18 09:25:50
    Temat: Re: laczówki - jakie ?
    Od: Sławek Wala <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Paź, 07:59, "Jarek P." <j...@g...com> wrote:

    > Oczywiscie, ze sie da, nie ma z tym najmniejszego problemu. Oczywiscie
    > warunek, to prawdziwe laczówki Krone, nie zadne podróby i przewody zabijane
    > przeznaczonym do tego narzedziem, nie srubokretem. Chodzi o to, zeby noze
    > laczówka miala równolegle, a nie rozgiete w klin, a przy zabijaniu
    > srubokretem niestety to wlasnie sie z nimi dzieje.

    O, dobrze wiedziec. Przewody wbijalem oryginalnym nozem krone
    (kupowanym za 200 pln (sic!!!) jakies 8 lat temu - teraz podobny noz
    kosztuje 8 pln na allegro ;-)) Ale faktycznie zabijane byly do taniego
    gniazdka rj45 w ktorym noze rzeczywiscie byly jakby w klin. I ni
    cholery - drugi zabity na tym kabel raz stykal, raz nie. To mnie
    pocieszyliscie - w takim razie kupuje duzego krone-boxa :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.