  • Data: 2010-01-13 14:26:03
    Temat: Re: malowanie - ceny robocizny
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >10 zl za m2 !!!!
    >chyba ktos sie z rozumem pozamienial.
    >Malowanie najprostsza robota. pokoj o wymiarach
    >5x5x2,8 to daje jakies 81 m2 malowania
    >czyli 810 zl.
    >taki pokoik to 4godz/osobowe. i to dwa razy na bialo.
    >Stawka naprawde wysoka. Lepiej niz profesor nauk medycznych.

    to jest ponad 14 roboczogodzin. Faktycznie trochę drogawo jak wszystko na
    biało - ja osobiście wyceniłbym to na około 6zł + VAT (Poznań)

    a kogo to wina że prof. nauk medycznych bierze tak mało ?? ;)

    810 - 22 % VAT ~ 664 zł
    664 - 19 % podatku ~ 537 zł

    czyli 300 zł bierze od tego prawie Państwo.

    Kup narzędzia co 2 - 3 roboty (wałki i pędzle szybko się "wycierają")
    ZUS, Paliwo, Koszt uzyskania nowych zleceń...

    wiem.. zaraz rozpocznie się dyskusja że Mietek ze Zdziskiem zrobią to za 1/3
    tej ceny...

    Pzdr.
    Marcin W.