  • Data: 2023-12-21 12:21:55
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W wątku była mowa o zasięgach spadających (zimą) poniżej 200 km

    Ale to dla dostawczaków.

    , i do
    > tego się odnosiłem. Jak potrzebuję pojechać na lotnisko albo na jakieś
    > specjalne zakupy lub weekendowy wypad rodzinny do dużego miasta, to mam
    > najmniej 130 km do pokonania w każdą stronę.

    Osobówka z sensowną baterią dojedzie.
    Tyle że "sensowna" oznacza, że na starcie musisz mieć WLTP 400-450 km na
    takie potrzeby w zimie.

    Albo liczyć się z podładowaniem w tym dużym mieście.

    Przy benzynie/ropie w ogóle
    > nie myślę o tankowaniu, a nawet gdybym musiał to po drodze mijam co
    > najmniej kilka stacji. Ładowarek dla elektryków nie zauważyłem.

    W FR?
    Mijasz ich zapewne setki na tej trasie.....
    Tyle że nie mają banerów na kilkanaście metrów...