eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanientg elektryczne auta › Re: ntg elektryczne auta
  • X-Received: by 2002:a05:690c:4493:b0:5e6:68a8:be40 with SMTP id
    gr19-20020a05690c449300b005e668a8be40mr70584ywb.2.1703180812285; Thu, 21
    Dec 2023 09:46:52 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a05:690c:4493:b0:5e6:68a8:be40 with SMTP id
    gr19-20020a05690c449300b005e668a8be40mr70584ywb.2.1703180812285; Thu, 21
    Dec 2023 09:46:52 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!3.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!border-1.nntp.ord.giganews.com!nntp.
    giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-gro
    ups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 21 Dec 2023 09:46:51 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.134.141.73;
    posting-account=XS5sXwoAAABKU0kHcsk_nashWaidAu0Q
    NNTP-Posting-Host: 46.134.141.73
    References: <7...@g...com>
    <uli3vc$glu$1$nadir@news.chmurka.net> <1...@m...org>
    <uln6fi$j8b$1$nadir@news.chmurka.net> <7...@m...org>
    <xk1gN.31869$i529.13962@fx12.ams1> <1...@m...org>
    <ulsvn1$avh$1$pisk@news.chmurka.net> <20231219231321.31c8c5d5@mateusz>
    <m...@m...org> <20231220211623.69a77dc3@mateusz>
    <107bzrdi7g7tw$.dlg@myjk.org> <20231221100621.416614f2@mateusz>
    <um16mu$fr$1$Cav@news.chmurka.net> <20231221133222.4a8bebb6@mateusz>
    <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: ntg elektryczne auta
    From: a a <m...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 21 Dec 2023 17:46:52 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 63
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:594108
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thursday 21 December 2023 at 13:49:10 UTC+1, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > W dniu .12.2023 o 13:32 Mateusz Viste <m...@...invalid> pisze:
    > > W samym natomiast mieście
    > > jest ich wg. tej strony 168. Podejrzanie dużo, ale zakładam że to
    > > prawda. Nie zmienia to jednak faktu, że przed każdym wyjazdem trzeba
    > > przewidzieć czas na ładowanie i zlokalizować zawczasu ze 2-3 ładowarki
    > > w dogodnych miejscach (gdyby okazało się, że akurat jedna czy dwie mają
    > > awarię).
    > Nie ma obowiązku za każdym razem ładować do pełna.
    > Może się okazać, że w Twoim przypadku aby bezpiecznie wrócić do domu (mieć
    > zapas - "kanister w bagażniku") wystarczy podpiąć auto na 5-10min. Dużo
    > krócej niż typowe zakupy w sklepie wielkości biedronki.
    > I niczego nie musisz szukać i planować - nawigacja pokaże Ci ikonki
    > czynnych ładowarek na trasie, którą będziesz jechał.
    >
    > TG
    Co za bełkot.

    Tak zbankrutowała w Paryżu wypożyczalnia elektryków, której właścicielem byl Arnault

    Klienci wypożyczali elektryki, ale musieli oddać podłaczone do ladowarki

    No i byla mapa wolnych ładowarek
    i podjeżdżał klient aby odstawic elektryka, a tu patrzy, ladowarka zajęta i musi
    czekać godzine, to zostawial elektryka byle gdzie na ulicy, bo cenił sobie swój czas.

    Wielogodzinne ladowanie elektryków to patologia i dlatego elektryki obecne na rynku,
    wszystkie Tesle, zostana zutylizowane jako złom\

    Jedynie Chińczyk ma błyskawiczne ładowarki 90% pojemności w 10 minut
    w Wuhan i ma wielopiętrowe parkingi z 600 szybkimi ładowarkami.

    Europa nigdy tego nie osiągnie, bo jest zacofana technologicznie.

    W Paryżu wyzłomowali 2.000 młodych elektryków, bo jak nie były ładowane to padłu aku,
    a aku robi cene elektryka

    Kto ma elektryka musi szybko sprzedać, bo gdy cena za ladowanie wzrośnie do 10 zł/ 1
    kWh
    to zostaną odstawione i padna aku, bo koszt eksploatacji będzie jak 300% Diesla,
    benzyniaka

    A jak zainstalują błyskawiczne ladowarki w Europie, to cena ładowania wzrośnie do 10
    euro za 1 kWh

    Melon może zbankrutować w ciągu roku i miliony Tesli utracą gwarancję, serwis, dostęp
    dp części zamiennych, aku

    A nikt nie zapłaci za elektryka bez aku więcej niż za złom, bo to nie camping

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1