  • Data: 2014-07-14 11:03:04
    Temat: Re: o jeziorze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.07.2014 09:03, uzytkownik pisze:

    > Co do dowodów na istnienie czy nieistnienie Boga to opierają się one na
    > tych samych podstawach - tylko na domysłach i wierzeniu.
    > Jedni wierzą, że Bóg istnieje, a drudzy wierzą, że go nie ma. Nie

    Tylko że ci "drudzy" to "wierzą" w takim samym sensie jak "wierzą" że
    nie ma magicznych, niewidzialnych, różowych jednorożców - koncepcja jest
    absurdalna a ponadto dowodów brak.

    Pisząc wprost: cytujesz klasyczną religijną manipulację twierdząc, że
    brak wiary jest wiarą. Dlaczego?

    > istnieją wiarygodne i niepodważalne dowody na istnienie Boga, ani na
    > jego nieistnienie.

    Podobnie jak na nieistnienie Latającego Potwora Spaghetti. Który
    dodatkowo nie jest wewntrznie sprzeczny jak Jahwe ;)

    > Mnie natomiast jeszcze bardziej razi nieznajomość doktryn Kościoła
    > Katolickiego przez osoby deklarujące się jako Katolicy.

    Jak już pisałem wielokrotnie: to orwellowskie dwójmyślenie.

    Molestowanie małych dzieci jest złe? Więc to nie byli katoliccy
    duchowni, którzy się tego dopuszczali - to była jakaś "piąta kolumna",
    która biedny Kościół skrzywdziła... przy współudziale dzieci, jak
    twierdzą niektórzy polscy hierarchowie.

    I nieważne, że ten sam KRK przez dekady aktywnie pomagał im w tym
    procederze.

    I tak samo ze wszystkim innym... Geje? Nie, KRK ich nie szykanuje... KRK
    ich kocha. Byle by tylko nie byli sobą, zwłaszcza publicznie, nie mogli
    tworzyć legalnych związków i wychowywać dzieci. Czyli - mogą sobie żyć,
    ale w ukryciu i bez podstawowych praw każdego człowieka (do założenia
    rodziny).

    PS: dolniak pięknie podsumował religie jako takie, a Marcin ma
    zdecydowaną słuszność, że to NTG... dlatego ja odpuszczam - niech się
    sobie fundziacka gównażeria, jak maniuś czy budyń, tapla w błocie swoich
    bredni, zwłaszcza że zamiast merytorycznych argumentów potrafią tylko
    tymże błotem rzucać ewentualnie udawać (?) schizofrenię oraz robić
    uniki. Więc niech sobie lizą podłogę, skoro lubią - ja wysiadam.