  • Data: 2014-07-14 22:22:09
    Temat: Re: o jeziorze
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-14 09:03, uzytkownik pisze:

    > Co do dowodów na istnienie czy nieistnienie Boga to opierają się one na
    > tych samych podstawach - tylko na domysłach i wierzeniu.
    > Jedni wierzą, że Bóg istnieje, a drudzy wierzą, że go nie ma. Nie
    > istnieją wiarygodne i niepodważalne dowody na istnienie Boga, ani na
    > jego nieistnienie.

    Ej Uzytkownik, a powiedz mi czy Ty wierzysz w Boga?
    Tak analizuje na szybko Twoje wypowiedzi i zastanawiam sie, jak Ty
    czlowiek o dosc skrajnych pogladach znajdujesz jezyk ze swoja zona,
    bedaca druga skrajnoscia jak sadze. To, ze musisz ja bardzo kochac nie
    ulega watpliwosci, ale mysle ze bywasz dosc rozdarty. Oczywiscie wiem,
    ze wcale nie jestes tak radykalny jak wynikaloby z tej dyskusji, no ale
    jednak. Sadze tez, ze Twoj stosunek do wiary jest jednak wypadkowa tego
    co masz w domu.

    > Mnie natomiast jeszcze bardziej razi nieznajomość doktryn Kościoła
    > Katolickiego przez osoby deklarujące się jako Katolicy.

    A mnie nie.
    Jedni odnajduja w doktrynach wartosci ktore chca poznawac glebiej, a
    inni poprostu staraja sie wedlug nich zyc. Tym mniej wiecej rozni sie
    ksiadz z powolania od ojca rodziny, co oczywiscie nie nmusi sie wykluczac.

    Pozdro.. TK