  • Data: 2011-10-31 09:44:45
    Temat: Re: op3acalnosc sorarów - kolejna odslona
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam napisał:
    > mam wklad z wermikulitu ktory podnosi
    > temperature we wkladzie i szybe trzeba czyscic co 5-6 palen, a
    > czyszczenie sprowadza sie do popsikania jej odpowiednim srodkiem i
    > przetarciu recznikiem papierowym.

    Ja myślałem na początku, że moją szybę trzeba szorować...
    Zrobiłem to raz i drugi, ale szybko się zniechęciłem i raz nie wyczyściłem.
    Rozpaliłem i... okazało się, że dymna zasłona z szyby zaczęła sama
    schodzić :-))).
    Ten nalot na szybie u mnie się zwyczajnie wypala sam i czyszczenie tego
    to strata czasu. I tak za następnym paleniem się przepali :-).

    Szyby nie czyszczę - czyści się sama.

    pozdrawiam
    Robert G.