  • Data: 2011-10-31 09:58:51
    Temat: Re: opłacalnosc sorarów - kolejna odslona
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:j8khqp$2pib$1@news2.ipartners.pl...

    > 180l/minutę, przy 92% prędkości (to jest maksymalna prędkość pompy) zobacz
    > zdjęcia to sam się zorientujesz na ile wskazania są rzeczywiste

    Znalazlem takie oto zdjecie:
    http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2011-10/7f8f3e17/25_04
    _2009.jpg.html
    Moc chwilowa w kwietniu to 4669W. Pamietajac, ze masz trzy kolektory, wiec
    moc z metra rowna bedzie 864W. Jak na kwiecien to mozna powiedziec
    rewelacja, niestety w praktyce waha sie w polowie tych wartosci. Kat
    pochylenia przy takich roznicach mozna sobie darowac, bo albedo dla czarnego
    kolektora to pewnie max 10% w stosunku do powierzchni poziomej. Slowem,
    podejzewam, ze masz zle ustawiony sterownik.

    Pozdro.. TK