eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowyRe: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-24 18:19:32
    Temat: Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 24 maja 2021 o 18:01:35 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    twierdzą że jak słońce świeci źle a jak deszcz pada jeszcze gorzej.
> [...]
    >
    > Albo że jak budujemy domy za 100tys to mają być z desek wiązanych drutem
    > i też styknie.
    > Oczywiście. Dzieki mojej krytyce wyraźniej widać jakie masz poglądy i
    > jak bardzo chore.
    >
    > To bardzo ważne, ludzie miewają tak na stare lata, więc dla wielu tutaj,
    > którzy tylko zerkają do tej dyskusji, jest to nauczka jak potencjalnie
    > może wyglądać czyjś mózg na emeryturze. Nie jest to specjalnie
    > zachęcająca perspektywa, ale może nie bedą już wtedy tego świadomi.
    >
    > Więc efekty nie dośc że wymierne, to i pożyteczne dla ludzkości.
    Jak chcesz w swojej narracji to napisz chujku czy się co ciebie przysrywalem że nie
    potrafiąc odpowiedzieć na proste pytanie, jak krytykujesz i czy masz w tym jakieś
    osiągnięcia, czepiasz się mnie i uciekasz z odpowiedzią. Teraz możesz powołać na
    bliżej nieokreślona większość żeby cię poparła w tym ze się źle zachowuje. Najlepiej
    będzie jak się obrazisz i pójdziesz w pizdu, bo tam jest twoje miejsce.