eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowyRe: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-24 18:01:24
    Temat: Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/05/2021 17:03, Zenek Kapelinder wrote:
    > Sprawa się wyjaśniła i nie ma co ciągnąć dalej dyskusji. Jesteś z tych co twierdzą
    że jak słońce świeci źle a jak deszcz pada jeszcze gorzej.

    Nie. Jednym z tych którzy jak mają dziurawy dach to nie twierdzą że
    dzięki temu jaśniej w pokoju.

    Albo że jak budujemy domy za 100tys to mają być z desek wiązanych drutem
    i też styknie.

    > Ale jak w takiej sytuacji w jakiej jesteś krytykujesz i czy masz na tym polu jakieś
    plony?

    Oczywiście. Dzieki mojej krytyce wyraźniej widać jakie masz poglądy i
    jak bardzo chore.

    To bardzo ważne, ludzie miewają tak na stare lata, więc dla wielu tutaj,
    którzy tylko zerkają do tej dyskusji, jest to nauczka jak potencjalnie
    może wyglądać czyjś mózg na emeryturze. Nie jest to specjalnie
    zachęcająca perspektywa, ale może nie bedą już wtedy tego świadomi.

    Więc efekty nie dośc że wymierne, to i pożyteczne dla ludzkości.