  • Data: 2011-12-17 10:24:58
    Temat: Re: po co się buduje bloki
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PiteR <e...@f...pl> napisał(a):

    > Ostatnio pracuję na budowach i muszę wyłazić z ciepłej kaciapy
    > co mnie już nieco irytuje. Pytam się więc fachowców z branży o co w tym
    > wszystkim biega?
    >
    > Po co się obecnie buduje mieszkania i kto to kupi?
    >
    > bo:
    >
    > -umoczyło się kasę w teren i trzeba coś z tym zrobić (odzyskać)
    > -tak sie doi roboli że przebitka warta jest ryzyka budowy do szuflady
    > -gruby schudnie, chudy zdechnie ale i tak ktoś to kupi
    > -najadą nas opaleni kibice, zakochają się w modrych oczach Polek i
    > wydadzą ojrasy.

> [...]
    Każdy rząd chce budować kilka milionów mieszkań. Po co jak rynek mieszkaniowy
    jest zrównoważony? Czy to absurd? Nie. Kilka milionów mieszkań
    było w Polsce zbudowane w bardzo krótkim czasie. Wszystkie w tej samej
    technologii. W technologii były założenia odnośnie żywotności zbudowanych
    domów. Przyjdzie czas że zaczną się one wykruszać. Wszystkie w prawie tym
    samym czasie. Wszyscy o tym wiedzą ale tylko niektórzy zrobią na tym interes.