  • Data: 2010-09-09 11:33:06
    Temat: Re: podlogowka i c.w.u.
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i6aegr$4i1$1@news.onet.pl...

    > Hehe. nie przesadzaj :-). Nie na wszystkim w końcu się każdy zna, a jak
    > się nie zna, to za wiedzę innych też zapłacić trzeba.

    Nie no ok. Ja tylko podałem fakty. Z tego co pamietam to Ty budujesz gdzies
    w takiej okolicy że do najblizszego risądnej hurtowni masz spory kawalek. U
    mnie to były odległości rzedu 2-3 km więc sytuacja tez troszke inna.
    A że za wiedze trzeba zapłacić to 100%zgoda. I nawet w tej kwesti nie
    dyskutuje. Tylko zawsze dziwią mnie posty wykonawców którzy pisza ze jak oni
    kupuja materiały to jest taniej a materiały lepszej jaosci. A to najczęsciej
    bzdury jak wynika z moich informacji. Jest drożej(bo oczywiste jest że
    wykonawca doliczy sobie marże za to że sam zaopatruje inwestora) i dodatkowo
    aby zaoszczędzic kupują tańsze materiały.
    Ty wybrales usługe + nmateriał byłes swiadom że przepłacasz za to kilak
    tysięcy zaakceptowałes to i ok.
    Dziwi mnie tylko jak wykonawca mówi ze jak jego robota i jego materiały to
    problemów w przyszłości zero. A jak jego tylko robocizna a materiały(te same
    które kupiłby on) kupuje inwestor bezpośrednio w hurtowni to moga byc z tego
    tytułu kłopoty. Że jak robi np w systemie Purmo i on kupuje materiały to
    gwarancja jest na całośc, a jak te same Purmo kupi inwestor to on gwarancji
    nie daje. Tu żadna łaska. W pierwszym przypadku po prostu inwestor sobie ta
    gwarancje nijako wykupuje u wykonawcy płacąc więcej za materiały odkupione
    od wykonawcy. I skoro inwesto to akceptuje to nie ma problemu. Teraz nawet
    na głupi telewizor można sobie dokupic gwarancje płacą dodatkowo 10% jego
    ceny.

    No i ok.

    Krzysiek