  • Data: 2010-09-09 10:56:25
    Temat: Re: podlogowka i c.w.u.
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris napisał:

    > Czyli wykupiłes sobie dwa lata gwarancji za 5tys złotych
    > A gdybyś sam dokładnie te same materiały kupował to prawdopodobieństwo
    > problemów byłoby większe?

    Hehe. nie przesadzaj :-). Nie na wszystkim w końcu się każdy zna, a jak
    się nie zna, to za wiedzę innych też zapłacić trzeba.
    Gdyby te same, to prawdopodobnie byłoby takie same..., pewnie i cenę
    mógłbym uzyskać korzystniejszą, ale musiałbym z drugiej strony policzyć
    koszty transportu i cały kłopot z tym związany.
    Ja na codzień raczej mam co robić :-), a akurat transport w moim
    przypadku jest chyba najbardziej kłopotliwą rzeczą, zatem wolałem, by to
    instalator mi wszystko przywiiózł.

    pozdr.
    robercik-us